Keskellä Kehron kylää asuva Vesa Hutko soitti toimitukseen ja kertoi, että viime viikkoina operaattoriongelmat ovat kiusanneet myös häntä ”aivan hemmetisti”.
– Puhelin ei pelaa ja netti on pois päältä.
Hyvin kuuluneen puhelun hän soitti toimitukseen Tampereelta.
Hutko kertoi, että on käynyt pitkää sähköpostikeskustelua DNA:n kanssa tuloksetta. Viestien lisäksi hän on soittanut yrityksen asiakaspalveluun monta kertaa.
– Siellä ei tiedetä näistä Kehron ongelmista mitään, mutta pahoitellaan kovasti ja luvataan tilanteen korjaantuvan 1–3 päivässä.
Hutko sanoi, että keväällä tilanne oli huono, kesä meni jotenkin ja taas syksyllä alkoivat ongelmat.
Huvittavana yksityiskohtana rasittavassa tilanteessa Hutko kertoo viime viikolla tulleista myyjien soitoista.
– Minulle soitettiin DNA:sta torstaina ja myyjä tarjosi minulle liittymään jatkoa. Kysyin, onko hän perillä ongelmista. Hänellä ei ollut harmainta aavistustakaan. Sitten puhelu katkesi: ei yhteyttä verkkoon. Iltapäivällä soi uudestaan, ja eri myyjä soitti. Sama juttu puhelu katkesi kesken, Hutko kertoi.
Urjalan Sanomat otti uudelleen yhteyttä sähköpostitse DNA:n viestintään Helena Vartiaiseen, joka vastasi näin:
– Saamani tiedon mukaan tukiasemassa ilmeni viime viikolla ongelma, joka oli korjattu 9.12. Tekninen tukemme suositteli asiakkaallemme, että hän käynnistäisi laitteet uudelleen, mikäli korjaus ei muuten näy hänellä.