Mirja Ruotsalaisen (vasemmalla), Lea Merikannon, Laura Mehtosen, Tiia Vanhakylän ja Ossi Kalasen mukaan hyvä yhteishenki syntyy siitä, että henkilökunnassa kaikki ovat iloisia ja positiivisia ihmisiä.
asiakaspalvelu, Urjalan apteekki (muokattu 5.12.2022) Urjalan Ylläpito

Hyvä palvelu on yhdistelmä ystävällisyyttä ja asiantuntemusta

Sini Ovaskainen

Urjalan apteekissa asiakas kohtaa aina hymyilevän ja ystävällisen henkilökunnan. Apteekkari Mirja Ruotsalaisen mukaan hyvä palvelu tulee osaksi luonnostaan, mutta se on myös erityinen painopistealue.

Asianmukaisen ja miellyttävän palvelun ovat panneet merkille myös Urjalan Rotaryt, jotka tänä vuonna palkitsivat hyvän palvelun kunniakirjalla apteekkari Mirja Ruotsalaisen. Vaikka huomionosoitus on henkilökohtainen, Ruotsalainen kokee sen tunnustukseksi apteekin koko henkilökunnalle.

– Palvelusta tulee hyvää palautetta ja henkilökuntaan ollaan tyytyväisiä. Heillä on sellainen tapa toimia, mistä asiakkaat tykkäävät. Palvelu on iloista ja tuttavallista, mutta kuitenkin asiallista, kertoo neljä vuonna Urjalan apteekkia luotsannut Ruotsalainen.

Lue lisää 26.11.2015 lehdestä.