Minna Mäkelä
Jotta työpaikat Urjalassa säilyvät ja pitäjään saadaan uusia asukkaita, on markkinointia tehostettava. Vt. elinkeinoasiamies Satu Sarin pitää Urjalaa kartalla paistetun kananmunan keltuaisena, jonka ympärillä epäsäännöllisen valkuaisen muodostaa alue Tampereelta Huittisiin, Loimaalle, Forssaan, Valkeakoskelle ja Akaaseen.
– Urjala on aktiivinen osa tätä aluetta, ei kupla keskellä ei mitään.
Sarin haluaa markkinoida Urjalaa tällä alueella tehokkaasti, mutta koska markkinointiin käytettävät varat ovat rajalliset, niiden käyttöä pitää miettiä tarkkaan. Luvassa onkin jatkossa täsmäiskuja.
Markkinointia on jo terästetty ottamalla viimein käyttöön pöytälaatikossa virunut graafinen ohjeistus, jolla kunnan printtimainonta on saanut aivan uuden, raikkaan ulkomuodon. Kunnan kotisivut ovat jo toimivat.
Kaikessa markkinoinnissa Satu Sarin haluaa pitää kiinni ennen kaikkea siitä, että sen sisältö on totta.
Lue lisää 19.11.2015 Urjalan Sanomista