Torstaiaamuna 8. helmikuuta Väinö Linnan lukiossa Urjalassa oli vielä hiljaista siihen nähden, että kyseessä oli penkkaripäivä. Selitys löytyi alakerrasta.
Abit nauttivat ensin kolmevuotisen opintokakkunsa päättyessä kahvia ja ihan oikeaa kakkua, ennen kuin oli aika käynnistää Abishow, meteli ja nuorempien opiskelijoiden muistaminen erinäisin koristein.
Ohessa kuvallisia tunnelmia penkinpainajaisista koululta ja lähdön tunnelmista.











Juttu päivitetty ja kuvia lisätty kello 13.15










