Kaupallinen yhteistyö: Urjalan Sanomat
Sisältömarkkinointi luodaan yhteistyössä asiakkaan ja Urjalan Sanomien ammattilaisten kanssa. Ammattitoimittaja Leena Nyysti ja asiakasvastaava Maarit Rimpinen vastaavat mielellään SiMa-juttuja koskeviin kysymyksiin.
Urjalan Sanomat (muokattu 10.5.2021) Urjalan Sanomat

Sisältömarkkinointi tarjoaa yrityksille uuden tavan viestiä – Tavalliset urjalalaiset saavat hyötyä ja hyviä lukuhetkiä

Ilmoitusasiakkaita palvellaan jatkossa entistä monipuolisemmin uudistuvassa Urjalan Sanomissa. Ilmoittaja voi markkinoida palveluja ja tuotteitaan sisältömarkkinoinnilla, joka on lehtijutun muotoon tehtyä markkinointia. Se vastaa parhaimmillaan potentiaalisen asiakkaan miettimiin kysymyksiin ja saa hänet toimimaan.

–  Sisältömarkkinointijutulla yrityksen on mahdollisuus kertoa asiakkaita hyödyttävistä palveluista ja tuotteista paljon tarkemmin kuin tavallisella printtimainonnalla, kertoo päätoimittaja ja toimitusjohtaja Heli Lehtelä.

Sisältömarkkinointijuttujen hyvin tuotetuilla, ammattitoimittajan kirjoittamilla sisällöillä yritys tavoittaa kriittisetkin asiakkaat. Sisältömarkkinointijuttu voi tarjota lukijalleen hyödyllistä tietoa tai vaikkapa koskettavan tarinan yrityksen taustalta.

Urjalan Sanomissa eletään muutoinkin mielenkiintoisia aikoja, sillä pelkästään ilmoittajien palvelut eivät monipuolistu, vaan lehdessä puuhataan sekä printin että verkkosivujen uudistusta. Tämä ilmoitus on maistiainen kokonaan uudistuvasta printtilehden ulkoasusta, jolla lehti tuotetaan vuoden 2021 ensimmäisestä numerosta lähtien.

Sisältömarkkinointi- eli tuttavallisemmin SiMa-jutut erotetaan muusta toimituksellisesta aineistosta selkeästi graafisin elementein ja Kaupallinen yhteistyö-merkinnällä.

Mahdollisuus valtakunnalliseen näkyvyyteen

Sisältömarkkinointi tavoittaa tehokkaasti lukijoita Urjalan Sanomien printtilehden kautta, mutta avaa ilmoittajalle mahdollisuuden myös valtakunnalliseen näkyvyyteen verkon kautta.

–  SiMa-jutut avaavat ilmoittajille meidän kauttamme aivan uuden väylän, sillä joulukuussa uudistuvien verkkosivujemme kautta ne saavat rajoittamattoman lukijakunnan. SiMa-juttua voi siis jakaa haluamallaan tavalla omassa sosiaalisessa mediassa, vinkkaa asiakasvastaava Maarit Rimpinen.

SiMa-juttuja ei myöskään poisteta verkosta, joten niiden avulla asiakkaat voivat löytää yrityksen palvelut myöhemminkin. Asiakas saattaa törmätä SiMa-juttuun myös itse verkossa tietoa hakiessaan.

–  Kun juttu tarjoaa lukijalleen hyötyä se hyödyttää myös palveluntarjoajaa, sillä ratkaisuja ongelmiin tarjoava yritys jää lukijan mieleen, kertoo Rimpinen.

Jos haluat kuulla lisää sisältömarkkinoinnista ota yhteyttä Urjalan Sanomien asiakaspalveluun.

Maarit Rimpinen 040 181 3022, ilmoitukset@urjalansanomat.fi

Jari-Pekka Heimolinna 040 859 3293, jari-pekka.heimolinna@urjalansanomat.fi

Sisältömarkkinoinnin hyödyt

– tarjoaa lukijalle hyödyllistä ja mielenkiintoista sisältöä

– valmis lukijakunta printin ja verkon kautta

– rajaton yleisö verkossa

– sisältöä ei poisteta verkkosivuilta

 

Urjalan Sanomien muut kaupalliset yhteistyöt.